Kastas mellan skratt å gråt

I måndags när jag äntligen skulle få hem Bina så kunde hon inte sluta skolan fort nog för att jag ville ha hem henne. Å det var sååå kul att få hem henne å vi firade mä pissa å mös hon å jag. Å vad jag ÄLSKAR mitt barn.

Men så... nu sitter jag här å gråter.. det är fredag å Bina ska till pappa å hans pip pip kärring.
Jag vart kvar lite på skolan när jag lämnade henne, vill umgås in i det längsta mä henne. Å det var ett litet misstag.. att man aldrig lär sej vad som är bäst för barnet. Suck.
När jag sen skulle gå för det ringt in så vart Bina ledsen å ville inte att jag skulle gå. Det bästa är att bara lämna å gå å INTE tänka på sej själv. Å detta är nytt för Bina. Det är första fredan som vi byter efter skolan så.. det reagerar hon nog på i sin splittring.

Så nu ska jag strax mä Anna till Sala för att tänka på lite annat.. hoppas jag. Sen ska jag torka golv å byta sängkläder när jag kommer hem å ev tvätta fönster så det blir lite fint här hemma igen.

Nu är det ju strax höst ;( så då är det dags att blicka framåt mä lite andra gardiner i fönstrena.

Nä nu ska jag göra mej iordning för Anna kommer att vara sen som vanligt... ;)

Kommentarer
Postat av: Roosa

Haha. jag är väl aldrig sen ^^

2008-09-04 @ 18:25:54
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0