Powermeet!

Idag är det Powermeet i V-ås igen. Å jag har fått erbjudande att åka med i en "raggarbil" för första gången på alla alla år. Var sjukt peppad för detta, men tänkte ta det lugnt eftersom jag ska hämta dottern nån gång imorrn. Men.. så bjöd min syster över mej å min vän på grillparty.. JUST idag. Blev jätte splittrad men hade bestämt mej för att vara egoistikst å åka på powermeet. Men då jag la fram det så hörde jag att det inte var poppis men det gjorde mej bara mer bestämd. Men vart efterdagarna gick så tänkte ja.. att jag/vi kanske måste åka på detta grillpartyt eftersom vi har haft lite heta despyter om bilen som jag har köpt av dom. Har innan jag bestämde mej skickat ett mess till min vän att jag tänker välja powermeet eftersom detta är min första chans att få åka mä. Men då jag messar vännen å berättar att jag hoppar det för denns skull får jag bara tillbaka.. men vad kul. Kanske inte riktigt det svaret jag hade tänkt mej, men en del av det kanske. För.. i såna här samman hang är det alltid nån annan som är ego å inte jag utan att jag försöker iaf tänka på nån annan ofta. Lika så är min vän rätt törstig på öl å whisky speciellt när det är gratis (gratis är gott) MEN nu när denna fest är i Kungsör å vi har.. ca 8 mil dit så måste nån vara nykter å jag misstänker så väl vem som får köra hem. Å det gör mej så jävla arg. När jag messar om att vi ska köpa med oss en present för att dom bjuder oss på öl å whisky så får jag tillsvar att det var ju schysst. Inget om att jag eller vänen bara kunde dricka. AHHHHH blir så trött.. skulle ha åkt på Powermeet å vart lite ego. Att jag aldrig lär mej. För nu vet jag att jag kommer att bli skit sur om inte annat när vi åker hem. Att man aldrig kan få nån uppbackning när äntligen en vän bjuder mä mej på nått skoj.... nä då ska man sitta å "hålla handen", det om nått som jag hatar. Men men vännen kanske fattar vinken lite senare å tackar nej till allt MEN... nu drömmer jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0