Alla Hjärtans Dag!!

Var nått jag längtade till i fredag när allt bara var skit. Nu sitter jag här... å gör det själv. Fast det är inte synd om mej för om jag inte hade varit så långsint hade jag kunnat varit nån annanstans nu å varit på en kina resturang å ätit å tagit imot dom där jävla blommorna. Är så trött på att få blommor.. tycker det är brist på fantasi. Ursäkta om jag är bortskämd men bara för att jag är tjej så betyder det inte att jag jämt vill ha blommor. Själv försöker jag alltid köpa nått som personen kan ha kvar å minnans. Ja jag vet att alla varken tycker eller tänker som mej men jag måste får tala om vad jag tycker i min egen blogg. Men nu börjar det bli läggdags så denna dag nåndag tar slut å ny dag börjar blomstra å har förhoppningsvis nya äventyr på gång åt mej. Men ibland tycker jag: Våga vägra Alla hjärtans dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0