Hua nu hängde jag knappt mä!

Jag har ju mejlat på så många många nakenkatt annonser å alla har vart bort eller så har dom varit för dyra. Men så förra veckan mejlade jag en tjej nere i skåne som hade nakenkatter för att fråga om hon ev hade nån omplacerings sphynx men det hade hon inte men hon skulle spara min mejl adress ifall det skulle dyka upp nått som kanske kunde vara intressenat för mej. Så ca 4 dar efter den kontakten så mejlar hon en länk till mej om 2 nakenkatter som är avlivningshotade. Jag läser annonsen å mejlar direkt till tjejen men var rätt säker på att dessa oxå var borta med min vanliga otur. Men jag hinner knappt sända mejlet förrns min mobil ringer å det är tjejen som förmedlar katterna, och dom fanns kvar :o). Sen har allt gått fort nu är det bestämt att jag ska ha katterna och jag får 2 sphynx katter för 500 kr. Dom är visserligen oregistrerade men vad spelar det för roll. Jag är vaken intresserad att ställa ut eller avla på dom. Så nu sitter jag här mä andan ihalsen för det är ju det här med ekonimi,jag skulle ju bara ha en sphynx men.. nu får jag 2 vilket blir dubbelt så dyrt mot vad jag har tänkt mej. Men jag hoppas att jag har hjälpen runt hörnet om det skulle vara nått. Och jag hoppas att jag har hjälp dom få gånger som jag vill åka bort, gör ju inte det så ofta tack å lov men en å annan ålandsresa blir det ju men det blir färre nu. Så... nu är jag sphynx ägare å det känns jätte konstigt för jag trodde aldrig att jag skulle få nån katt eller inte än på jätte länge. Jaja det är bara att gratta mej å hålla en tumme för att detta kommer att gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0