Men inte nästa vecka...

Det var en jobbcoatch från V-ås som ringde mej på för middan å ville ha mä mej på en kurs i 4v på Folkhögskolan i V-ås. Å att det var Länsstyrelsen å If Metall (mitt fack :o)) å arbetsförmedligen i V-ås som anordnar den. Där skulle man få se vad man skulle vilja göra här i livet. Dom skulle hjälpa en att plugga svenska, matte, engelska å data + man kunde få skriva högskoleprov där. Åka på studiebesök + att företag skulle komma dit å berätta vad som söker. Man skulle få hjälp mä att skriva CV sen.. av nån anledning skulle det finnas en psykolog där oxå. Vad nu den ska vara där å göra.. förresten den skulle ja behöva prata mä undra om man får göra det i alla ärenden å inte bara i jobb å framtids planer. Hade väl inte direkt tänkt mej att tacka nej men.. nu vågar jag inte eftersom mitt fack är mä å fixar så här ska det inte stängas av nått för att man inte kan gå på kursen. Å dom vet att jag har barnomsorg oxå så.. bara att skaffa stadga till spagettibenen å käka nått lugnade för hjärtat så... bara att åka dit. Blir nog bra man kommer dit å man ser hur allt funkar men... HUA fram tills dess. Så nu är helgen förstörd. Nu kommer jag inte kunna att slappna av å sova osv. Skulle vilja skylla det på min omständighet mä stundande födelsedag å att det är lite ändrade planer med barn osv. Men det känns bara som en jätte dålig ursäkt. Så jag får åka dit å sen kan jag bara hoppas att det blir skit bra. Eller.. iaf bra.

Kommentarer
Postat av: lucke

Halloj! Har du höstlov på torsdag? Vad händer isåfall då? :P

2010-10-12 @ 15:58:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0