Ägg på rutan!!

Hallå vad är det tal om igentligen????? Först nått genom bägge rutorna i storarumms fönstret på nyårsafton (skedde säkert på natten till nyårsafton) å så nu detta. Ska detta fortsätta... trodde det var en engångs grej det som hände på nyår men.. så händer det IGEN!! Då har jag svårt att tro att det är en engångs grej faktiskt. Men vad har jag gjort eftersom detta händer??? Vem/vilka får ut nått av detta? Ska jag inte kunna åka bort för att det inte ska hända nått? Jag är ändå glad över att det är stora rumms fönstret å inte dotterns fönster som får saker på rutan. Det skulle skrämma henne så jätte mycket å jag vill att hon ska vara trygg hos mej. Så du/ni som håller på.. tack för att ni ändå väljer rätt ruta. Men jag ska ändå tillägga att jag kommer att polisanmäla detta oxå. Dom kommer inte att kunna göra nått det vet jag MEN ska detta/kommer det att eskalera så vill jag att det är anmält.. allt som händer MOT mej. Men som sagt.. ni som gjorde detta hade kunnat gett mej äggen när jag är hemma så hade jag kunnat bakat nått gott åt er istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0