Nu har sommarn kommit.

Och snart sommarlov å semesterar för dom som jobbar å går i skolan. Frågan är bara vad man ska hitta på för kul som inte kostar skjortan bara. Genom min arbetslöshet har jag ju inte för många kronor över för att göra nått kul mä. Jag hoppas att jag ska få pengar ur en fond som kan betala dotterns ponnyläger som jag har vågat anmäla henne till. Annars blir det knappert att få det att gå ihop. Sen blir jag å dottern bjuden på en Riga resa över midsommar. Det ska bli så skönt å sååå jätte kul. Vet inte bara hur jag ska få ihop pengar helt bara tills dess men i värsta fall får jag låna av min mamma å sambo. Sen om man inte handlar nått onödigt så kommer det ju inte att bli så jätte dyrt... hoppas jag ;o) Men detta på gott å ont blir första sommarn som jag är helt arbetslös å då ska jag å dottern bara njuta å bada å ha kul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0