Nakenkatt å drömmar :P

Nu ska vi se om inte dottern å min dröm kommer att gå i uppfyllelse. Visserligen olika drömmar men ändå. Dottern vill nog jätte gärna åka på ponnylägret som hon är anmäld till men inte vet om :P å jag drog en rövare å mejlade på en annons på Blocket om nakenkattungar. Det var endast till sällskap så jag mejlade å frågade om priset eftersom jag vet att dom är DYRA å i denna annons stog inget pris. Så för att fråga om priset (visste att jag inte hade råd igentligen) å om jag annars fick bli fodervärd åt nån katt. Skrev katt för mej spelar det ingen roll om den är gamma eller ung nämligen bara jag "får" en nakenkatt ;). Jag får svar om att dom kostade 10 tusen vilket är mycket men dom här var lite billigare än andra som är till utställning. Sen skrev hon att dom hade inte funderat på att sätta ut nån av ungarna på foder men att dom kunde ju fundera på det. Så hon vill veta lite om mej å vilken erfarenhet jag hade av katter. Men eftersom jag har haft både perser (en ställde jag ut en gång) å bondkatter (varav denna honan fick ungar 2 eller 3 gånger. Så nu får jag se hur långt detta räcker å vad dom kommer fram till, har jag otur så kommer dom att sälja alla 4 ungarna. Den ena ungen var jätte fint tecknad med lite mörkt i ansiktet. Om jag kunde köpa en skulle jag vilja ha den. Men nu får tiden visa vad som händer till hösten OM jag får en foderkatt så får jag den i augusti. Så hoppas det går fort dit OM ja nu har turen på min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0