December månad

Är inget som jag gillar... nu sitter jag här med en klump imagen å känner mej helt ut humör. Vill helst lägga mej å sova å bara sova så det snart blir fredag igen. Ska på julbord ikväll å är det nått jag inte gillar så är det sånt, hua en massa folk som man inte känner men som nån alla känner. Alla bara tittar å NÄÄÄÄÄÄÄ åååå jag vill vara HEMMA!!! Känns som jag inte kommer undan längre har klarat mej några gånger men nu måste jag nog gå :(. Sen på söndag är det 3dje advent.... å jag får en tung sten imagen. Men jag hoppas att jag kommer iväg på en spynhx utställning då iaf så man får se lite fina kissar. Eller lite andra färger iaf å även fina pälsbeklädda missar. Tänkte att åka å rida idag för att pigga upp mej men.. nä tappade sugen när det var -14 ute men.. hade jag verkligen velat så var det inte så jätte kallt iaf men eftersom det inte är min häst å då finns inga måsten så... då var jag hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0