Dags igen för Tyskland!!

Nu börjar det vara 2 månader sen som jag var dit sist å kollade läget. Då gick det bra, satt mest i baksätet å sov så... bättre kunde man nog inte ha. Denna gång så ska jag köra.. å det är jag nervös över. Jag hittar ju inte men visst läsa kan jag ju göra å mä det kommer man ju långt. Det ända som jag ska handla är 3-4 whiskyn som inte änn är till mej själv. Men eftersom jag inga pengar har.. å har att dricka så följer jag bara mä för att se mej lite runt. Sen vad dom andra ska ha det har jag inte en aning om. Men säkert ingen större mängd vad jag misstänker. Men deras lager har väl sinat å nu är det snart jul å nyår så då kan man behöva fylla på sitt lager lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0