Vilken onödig energi..

Vissa bara verkar ha lite för mycket energi, tänk om dom kunde dela mä sej istället för att hålla på å bråka.
Fattar bara inte.. Äsch, jag vill inte bråka så jag tycker att såna ska ut å springa istället så är den onödiga energin borta.

Undra tex vem denna farnbobo är som försvarar roos &holm bloggen??
Denna någon har lagt ner lite onödig energi tex.. sen vet jag en till som gör det på mej. Vet inte men.. ser jag
ut som nån slagpåse eller???? Dessutom så vet ju inte alla vem jag är men ändå hugger...
Lite spännande är det ju men.... Vad skulle ni/du tänka om du stog öga mot öga mot mej :P

Tur att jag inte har kort på mej här.. då är jag ännu anonym troligtvis........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0