Vilken underbar helg :P

Vi var ut å grillade i solen i Tyttbo ( tror att det låg vid Dalälven. Rätta mej om jag har fel). Det var inge sol här omkring när vi åkte.. snarare att det kom ner lite regn.
Men ju närmare vi kom By så mer solsken blev det. Sen när vi var framme så sken solen å det forsade så härligt i vattnet.
Vi stog å kastade macka medans vi väntade på att elden skulle fallna ner till glöd.

Sen grillades det...åååå vad gott det är. Första grillningen över öppen eld i år å på.. ja minst 2 år. Men det ända smolket i bägaren var att vi glömde marschmelowsen hemma. Men det gick så bra ändå.
Sen på hemvägen stannade vi å åkte lite 4-hjuling eller jag åkte inte denna gång utan det gjorde Bina. hon tycker ju att det är så kul å då tyckte jag att vi kunde passa på när vi ändå åkte förbi där den stog :P

Sen idag har vi varit på bion.. faktiskt 2 st med en timme mellan rum.
Först såg vi Disco Daggarna.. inte superbra men den var bra. Sen efter den blev det mat på Liljas så vi skulle orka se
film nr 2 som var Chihuahuan från Beverly Hills. Den där imot var super bra. Den var spännande å sorglig med olika mellan rum. Men den slutade lyckligt som tur vad för det var nästan så att även jag grät en skvätt.. det gjorde Bina kan
jag tala om.

Trotts att denna helg har varit så uppbokad så.. har den gått lagom fort, Nästa gång Bina är här får vi hitta på nått annat rackartyg.. ehh öhh det blir det ju. För då är det ju nästa ålandsresa på g :P :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0