Gillar inte kärleksfilmer :(

Sitter nu å kollar på Hundtricket... alltså.. såna filmer ska jag nog inte sitta å kolla på vad det verkar.
Sitter nu haha å grinar över att filmen slutade lyckligt som så många andra såna filmer.. å nu känner jag
att sommarn är på g å.. nä.. har ingen så vid min sida. Jag vill.... jag vill...

Men lika tomt är det som dom senaste 2 åren.

Tänk då jag bodde i Arboga.. så skulle inte detta liv bekomma mej ett skit. Men nu.. så känns mycket skit
kanske är det för det saknas kärlek banne mej å en häst i mitt liv. Men.. killar i hästar är inte allt men om man
åtminstånde hade det ena skulle jag vara en av världens lyckligaste tjej. Men eftersom jag alltid har haft
otur så,.... varför skulle detta liv.. sluta här å nu för???!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0