Birka Paradise

Vilken helg.. den har varit rolig å jätte trevlig. Mycket god mat (lite för mycket sånt) har det varit. Kännt som vi mest
bara ätit å ätit. Fast igår dracks det en å annan Lennart å Pears Lemondas. 2 jätte goda drinkar å dom rann så
lätt ner :P

Hytten sen.. ja den var lite större än en vanlig 2b. Men den var härlig med burspråk med stort fönster, dubbelsäng med en spegelvägg på ena kortsidan. Sen var det hmm spegel i taket, fast den kunde jag lika gärna vara utan. Det känndes bara konstigt. Fast... ska jag vara ärlig så vet jag inte om den verkligen är värd 3000 kr men.. nu har man iaf provat den hytten å som sagt när å OM det blir nå fler gånger det vet man aldrig.


Men nu ska jag snart ut å åka igen.. om haha 3 v å då blir det mä Cindirella. Sen 3v efter det är det kanske dags mä Birka igen.. men då i en vanlig hytt. Men vi har inte sett om det blir en tur igen men jag har spekulerat lite om det iaf. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0