Vad det känns konstigt.

Nu har min dotter fått sitt första sommarlov...

Igår hade hon sitt allra första skolavslutning. Det kändes konstigt att hon nu har blivit så stor å gammal
att hon ska börja 1:an till hösten.

Inte bara att det betyder att jag har blivit gammal men.. vad tiden går fort.. vart tar tiden vägen????
Det ända som bara suger energi är.. 2 människor som jag aldrig blir av mä. Eller den ena kan jag bli
av mä om jag har tur men.. den ena blir jag verkligen inte av mä på något vilkorsvis tyvärr.

Det var så kul på avslutningen å vi hade sån tur på vädret oxå, det har regnat så gott som hela veckan på ett
eller annat sätt men just denna kväll höll det upp. Det var nån där uppe som tyckte att dom skulle få en bra
skolavslutning.

Hon kommer att få 4 v hel ledigt sommarlov sen ska hon vara på fritis 4 v sen ska hon å jag ha en vecka
ihop. Ser fram imot den veckan dels få vara ledig å sen få ha den ihop mä henne.
Ska försök ta oss till Kolmården då, en natt så vi hinner se lite där. Sen kanske det kan bli några nätter mä mamma i sambo i husbilen eller så blir det kanske nån natt på Åland hos pappa å särbo. Men vi får se vad tiden å framför allt pengarna räcker till. För pengarna styr rätt mycket över vad man kan göra å inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0