Sola å bada

Ska det bli på Åland på lördag om detta fina väder håller i sej. Jag hoppas det eftersom plats på båten är redan bokad. Men.. det är inte hela världen heller om det skulle bli mulet väder för då blir det inte skit varmt i bilen. Först ville jag inte men.. som vanligt mä lite övertalnings så bokades det platser för oss å bilen. Ser redan fram imot det, bara det här att få komma bort om så bara över dagen ska bli så skönt känner jag. Sen mä lite tur så kan vi hälsa på min pappa å hans särbo å sen lite senare här i agusti så hoppas jag på att kunna ta mä mej barnet å åka över till Åland en fredag eller en lördag å sova kvar så man får lite Ålands känsla i kroppen. Nu var det länge sen hon var över på Åländs mark så nu börjar det bli dags för även henne. Denna helg kan hon tyvärr inte följa mä för att hon är hos sin pappa, men sen kommer hon till mej igen :D å då ska jag försöka att ta mä henne över om inte annat en dag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du har inga planer ner mot Göteborg/Lerum/Alingsås? Hoppas allt är bra med dig. Kram Therese

2009-07-03 @ 14:20:37
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0