Hua vad jag stressar runt mest jämt.

Vad skönt det ska bli när det har varit midsommar sen hoppas jag att det lugnar ner sej både hemma å på jobbet. Eller på jobbet har det lugnat ner sej men jag vet att det kommer att bli övertid imorrn onsdag när alla varor kommer å det är mer än igår. Men jobbar vi 2 hoppas vi blir 4 så ska det inte bli jätte mycket övertid. Så på så vis har vi det stressigt på jobbet nu så här före midsommar. Sen har jag min kusins bröllop på midsommarafton som jag har jagat kläder till å haft fullt sjå att få tag på å även pengar. Så det fick bli en lågbudget men det blir nog bra.. hoppas jag :S. Sen mitt upp iallt detta stänger fritis dagarna innan midsommar när jag kommer att ha som mest att göra. Men efter några sömnlösa nätter mä funderingar på att bli sjuk å sätta mina andra arbetskamrater i klistret så.. kom en lösning som en skänk från ovan. Så nu är allt klappat å klart men.. jag kommer inte att vara lugn förrns allt är förbi mä betyg godkännt å det är den ju inte förrns på söndag eller tidigas på lördag kväll. För en finns ett smolk i bägren å det är att jag inte kan lita på att barnets pappa hämtar ut henne innan utsatt tid. Så hon får väl ringa å fråga annars så får jag gå hem ev tidigare än dom andra på torsdag... men då är det ju så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0