Kan inte bli semester tillräckligt fort.

Visst visst den som väntar på nått gott väntar alltid för länge. Å det passar sååå bra in på mej just nu. Fast jag måste ju erkänna att från att jag började räkna när det var 9v kvar så är det.. helt otroligt "bara" 3v kvar :P. Å den veckan ser ut att bli full tecknad å lite till. Blir hemma lördan, åker till Kolmården tidigt söndag morron å åter måndag kväll. Tisdag middag så åker vi på en 24h å åter onsdag kväll. Sen blir det troligen Åland å Emkarby tidigt torsdag morron å åter lördag kväll. Sen hemma söndag för att jobba igen på måndan. Sista Ålandsresan där är inte spikad så det kan bli ändrad men.. jag tror inte det. Det värsta är att jag har ju inte varit ledig just nått under denna vecka eller jo det har jag men ändå farit runt en massa. Men som sagt det är bara sommar semester 1ggr/året, så.. då får man väl ta vara på den. Sen så har jag bara en vecka denna sommar å då blir det så här. Men det är det värt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ingen sväng ned till Göteborg/Alingsås??

2009-08-04 @ 10:22:08
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0