Vad det är lätt att bli sänkt.

Dom sist 2 åren har mitt liv hela tiden åkt berg å dal bana. Men jag trodde dum som jag var att detta år skulle bli ett bättre år. Men.. icke se nicke att det vart det, det börjde "skit" å nu verkar det bara rulla på.

Jag gillar tex inte att folk "beskyller" mej för att hålla nån hemma när dom vet att det är helt tvärt om. Jag försöker verkligen att få han att gå ut med sina vänner å sitt umgänge. Men om han inte vill för han vill mycket hellre göra nått annat. Hur gör man då?? Det skulle jag vilja vet. Jag orkar inte snart ta mer "skit" för då.. ja då vet jag inte vad jag gör men jag måste bryta mönstret på ett eller annat sätt. Så jag kan försöka må bättre för en stund iaf.

Men ibland undrar jag om folk skulle bli glad över att jag bryter hans å mitt umgänge, om det är det som dom är ute efter å ibland så.. känns det som att dom vill bara ha mä han ut för då kommer alla till å från krogen utan att nån stackare har behövt tjatat på att folk ska köra.

Jag vet inte men.. idag vart jag nog lite lessen utan att nån märkte det.

Men men det som inte dödar det härdar men... kan jag snart bli mer härdad. Nä... å då är det dags att tänka över min livs sitvation rejält å verkligen göra nått åt det denna gång. Allt skulle vara sååå mycket lättare om man inte hade barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0