Söndan kommer att äga!!!

Ska åka hem på lördag å bara det i sej är ju faktiskt kul eftersom min kära mamma fyller imorrn. Å i sättlet för att jag ger henne nån present så lånar hon mej 4500 kr ( men det är en helt annan historia varför ).

Men på söndan ska jag hem till min syssling å hjälpa henne hur man rider hästen i form. Den har fått problem i ryggen som så många andra travare :(. Men detta *ler* kan bli lite problem för henne för detta är en nordis travare med vilja.. säger hon men det är det jag ska dit å testa.

Men det ska bli sååå kul att sitta på en häst igen, det är 10 månader sen, sen som jag satt på en häst. Å ska väl inte göra det nu heller för jag kommer att må dåligt sen efter nån dag. För jag saknar min häst sååå som jag vart tvungen att sälja för 1,5 år sen. Men jag hjälper ändå så gärna väldens bästa Gunzan å Rölle är ju bara så mysig så det är det värt.

Haha ska be Gunzan ta kort när jag sitter på han, så kan jag sätta in det kortet här så får alla se beviset att jag har suttit på en häst igen. Så nu trotts att jag ska jobba på måndag igen så bara längtar jag tills det ska bli söndag fm så jag kan få sitta på en häst igen.
Som sagt om jag inte återkommer innan så gör jag det då för att berätta hur det gick å hur svettig han å jag blev under ridturen *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0