Så var det städningen ja

Ibland kan det fakktiskt vara kul att städa men idag var det bar öken. Har bara röjt lite å bytt rent i sängen. Sen kom jag helt av mej. Eller jag har ju dammat lite oxå. Har ju gjort för arbetet inför morrondagen. För imorrn så måste jag dammsuga å torka golvet, jag blir galen på mej själv när jag smiter undan så här.

Men blir väl så när änns humör åker upp å ner å sen är jag ju så trött. Men jag hoppas att jag snart kommer att bli piggare, för det blir ju ljusare å ljusare ute.

Sen är detta helgen på länge som jag har inget planerat fast jag är barnfri, det är skönt men.. det blev tomt. Men kan vara kul att testa å ta helgen som den kommer. Å idag så kom den inte mä nått alls, å det kändes konstig men... orkar inte bry mej.
Men nästa helg ska jag å mitt barn å en väninnan + hennes barn åka till Åland fram å tillbaks mä Eckerö Linjen å då försvinner hela lördan men det ska bli såååå kul att åka mä den båten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0