Vad frustrerande det är.

När jag försöker prata mä Ex om barnet. Vi måste göra nått mä henne.. vi kan inte fortsätta så här. Jag vill inte ha det så här.

Ringer för att berätta vad jag har gjort å... det blir (som jag misstänkte) taggarna utåt direkt.
Han den idioten gör mej såååå lessen när han inte kan ta saker å ting på allvar. För guds skull det är vårat barn
som det gäller å då kan man inte blunda för saker å ting.
Måste handla nu å inte sen... för då kan det vara försent.

Men det konstiga är att än har inte hans nya sambo lagt sej i detta än. Hon är ju så snabbt annars så varför inte denna gång för. Men men ja ja hon lurar väl på nått men.. nu ska jag FÖRSÖKA (observera) försöka möta skatan mä
tysnad. För just tysnad är ju såå svårt att bemöta mot en som ger mot hugg. Så får vi se vad som blir hennes nästa
drag i det hela. Men igentligen så har hon ju inget att säga men.. Ex är så rädd för haha henne så han vågar inte säga
imot utan bara låter henne agera.

Jag har bett henne att inte hålla på å messa genom Ex telefon av flera orsaker men.. nä hon fattar tydligen noll.
Hon har inte alla pomfritten på tallriken hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0