Rednex äger... here we com :P

Sån tur att jag var så kall för en gångs skull. Inte likt mej ska jag säga. Ett tag såg det ut som jag inte skulle få mä mej
nån ut på hotellet imorrn. Men se.. nu har det ordnat till sej å landet står rakt igen :P

Ska vara hos Nettan istan ( tack å bock Sanne för erbjudandet å tack Anna för att du tala om att det är fest hos Anders å Emilie som vanligt). För att "slippa" vara skit rädd å följa mä Sanne dit hon ska så är jag glad att Nettan kom som en räddande ängel. Å festen hos Anders å Emilie är alltid lika trevlig men eftersom jag har tjatat på Nettan hela denna vecka så kände jag att jag inte ville backa ihop med att det kan vara kul att parta ihop mä Nettan nån gång eftersom jag alldrig har gjort det.

Men jag har ett litet problem som igentligen inte är nått problem det är hur jag ska komma in till stan, men jag kör själv å så.. ehh öhh på nått sätt får jag nog hem bilen nästa dag eller så får nån köra in mej imorrn. Det ordnar sej, som sagt det är det minsta bekymret i det hela.

För jag får komma ut å se Rednex  å dansa in natten mä trevliga å roliga vänner :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh hum har du glömt att du kan ta taxi?

2009-02-20 @ 22:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0