Lördan var helt suvären!!

Trotts att jag fick se en viss brud som jag hatar mest av allt nu på denna jord så var det en helt suverän kväll.
Jätte mycket folk men av alla 30+ som jag har varit ut på så var detta den första som jag kännde massor av
folk ute. Å det var skit kul alltså bara njöt å tycker att jag vart lite lagom berusad.

Men om man blev  det eller inte så visar det sej på onsdag när man jobbar om man vågar titta nåtn i ögona.
Kanske blir svårt men.. jag kommer faktsikt ihåg himmla mycket från den kvällen.

Hade en jätte trevlig förfest trotts att vi bara var 3 st ( så tack för det Nettan å Ewa ) å hoppas vi kan göra om det.

Jag valde nog rätt helg att ta barnvakt på för dom andra kan kvitta.

Men har fått ett mess som tjatar om att det är party den 21/3 i Hallsta å sen utgång i Västerås. Jag funderar men det är
ju en barnhelg det oxå å har ju inte skit lätt mä barnvakt.
Men Lotta å Björn jag funderar å återkommer om den helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0