Imorse vart jag arg å tyckte det var läskigt.

Imorse när jag skulle köra Bina till skolan så hade det förbenade låset frysit rejält. Fick bara inte upp det på något vis.

Men eftersom liten skulle till skolan så var det ju bara att klättra in fel väg, genom passargera sidan. Å det är drygt men
tur att man ändå är så pass smidig ännu. För annars skulle det inte gå ;).

Men sen.. bara vetskapen om att om nått händer när man sitter i bilen så kan jag inte öppna dörren på min sida. Å det gjorde att jag fick nån typ av halv panik. Men jag lyckades hålla mej lugn för haha annars vet jag inte hur det hade gått.

Men när jag sen ca 2 h senare fick åka å hämta mitt sjuka barn så fick jag upplåset efter en stund, skam den som ger sej. Så nu vet jag inte hur det går imorrn eller nästa gång jag ska ha bilen för av bara farten så låste jag bilen igen å kom inte på det förrns jag kom upp i lägenheten.

Jaja blir väl lagom tills jag ska åka å jobba på torsdag morron om liten har kryat på sej som det är dags att gå en rond mä den igen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0