Idag blev 2an klar ;)

Jag vaknade lite/något tidigare idag mot igår så idag var morron promenaden lite tidigare men oxå lite kortare mot igår men.. vad gör det.. jag gick den iaf.

Sen drog jag igång å städade, å det är ju inte det roligaste. Så jag blandade med att roa mej om att skicka mess till lite olika människor. Sen var det en så ur roligt/trevlig kille/karl som ringde mej några gånger under städningens gång. Å han kan få mej att skratta för han har humor han. Han gjorde så man fick ork att städa vidare å ändå tycka att det var rätt okej. Men den killen ska jag försöka våga mej på att lära känna lite närmare, tror att man kan göra mycket tok mä han.

Men som sagt idag blev min lilla 2a färdig städad å det känns jätte skönt. Så nu kan jag bara njuta denna vecka när jag kommer hem från jobbet å inte behöva bekymra mej för varken det ena eller det andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0