Jag vill ha en häst jag vill ha en häst

Farsan jag vill ha en häst farsan jag vill ha en häst igen...

17 vad jag vill ha en egen häst igen.. eller en häst att sitta å jobba mä. Alltså jag har aldrig riktigt gilla det men nu
bara jag löövit. Men får jag bara detta jobb å det blir fast alltså.. då ska jag skaffa mej en ny bil (den jag har kostar
för mycket pengar) sen när jag har gjort det så står det HÄST på listan. Men visst dom kostar ju en hel del pengar
om man ska ha en "riktigt" å jag känner att det är det jag vill ha NUUU.

Men.. snart är ev min gammla häst till salu igen å då hoppas jag att hon tar kontakt mä mej helt enligt kontraktet å att jag då kan få köpa hem henne billigt. För hon är inte alls i samma fina skick som när jag sålde henne för närmare 2 år sen.
Men jag vill såå gärna hem min älskade Nattis om det skulle funka i mitt liv igen. Jag kommer att göra allt för att få hem henne igen. Det skulle funka ekonomiskt om jag får jobbet i september men tiden... tiden kan jag inte köpa men får jag chansen då ska det bara gåå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0