Inte arbetslös längre :P

Tackvare att Anna tackade ja till chefsviket så fick jag vik på hennes jobb, å vi vikar på respektive tjäns fram till å mä sista agusti. Men jag tror att eftersom chefs jobbet ska tillsättas senare så tror jag att Anna som redan har den tjänsten som vikare å hon kan alla rutiner + mitt jobb kommer att bli tillfrågad om hon vill ha den som en fast tjänst sen.

Jag har en sån version iaf att mitt jobb ska ha en sån polyci att man frågar först den som redan sitter på tjänsten.
I såfall är min tjänst biff men.. då är jag fast här.. å kan då inte flytta hem som.. jag iaf smyg planerar på att göra.

Men men dagtids jobb växer ju inte på träd.. så självklart väljer jag jobbet före att flytta hem. Jag hinner flytta hem om det är så att jag verkligen vill till 200 %.
Men jag tror på det där forskningsresultatet att dom som flyttar ifrån sin hemstad kommer förr eller senare hem.

Självklart så flyttar ju inte alla hem men.. många många. För det kan ju bli problem mä att nån sköter änns grav när man sen ligger i jorden. Å jag vill att nån av de mina ska se till att jag har det fint ovan jord så slipper jag skämmas å spöka för den som inte sköter graven ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0