Nu vet jag att det är så... på riktigt!

Sen jag slutade att tävla i hoppning för ja... typ 12 är sen så har jag inte velat kollat på hästhoppning alls. Å har bara haft mina aningar om varför.. å idag fick jag det bekräftat varför.

Jag å Bina å hennes kompis Jullan var till SORF å deras 40 år jubileum. Det första jag ser är flera ekipage som rider å hoppar fram.. där började jag att känna. Å inte blev det bättre när vi satt å kollade på hopptävlingen en stund... tur att barnen inte vill titta så länge för jag kände bara: JAG VILL BÖRJA Å TÄVLA IGEN.. ha tillbaka mitt liv där..
Det var så kul... det var jag å Anna W som åkte land å rike runt å så mötte man upp några andra på tävlingsplatsen. Det var så satans kul å lite dyrt men värt varje himmla krona var det.

Sen pratade jag mä Lasse (Ann-Louise ex) å han tyckte jag skulle börja rida igen... jag vill jag vill jag vill
Men vem ska betala.. en ridlektion kostar nummera 170 kr å när jag red en ridlärar ledd lektion vet jag inte när jag sist gjorde. Eller det måste vara på Strömsholm sist jag gjorde det.. å det var ju -99 så det börjar vara nått år det oxå.

Nä jag.. ska inte kolla på några mer tävlingar.. lägga tanken bakom mej att börja rida på lektion igen.. FAN att det ska vara sååå kul att ha häst å rida.

Kommentarer
Postat av: Roosa

Du är nominerad ;)

2008-09-17 @ 09:38:54
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0