Dags att lägga nån på hyllan..

Idag så bestämde nån sej för att han inte ville åka 55 mil fram å tillbaks.. jag förstår han men ändå inte. Han bad mej inte heller rent ut att åka en bit på vägen så.. Fan så enkelt vissa bara kan göra det för sej, nu har jag lagt ner han å alla andra. Vänta vänta *asg* vad skrev jag nu alla andra. Ehh hur många killar har jag på g igentligen.. ja tydligen fler än vad jag själv vet. Vad det verkar-

Nu ska det rensas på msn.. nu kommer en å annan att rensans bort.... men åååå kommere jag att fixa att raders å blockera ...? Fy det får jag ta å överväga rejält om jag ska göra det eller inte.
Men jag har några till som nu kommer att ryka, här om dagen så raderade jag några stycken... undra om det inte var 4 st. Men vad 17 om dom aldrig skriver nått till mej så.. nä då klarar jag mej utan dom.

Men så finns det en kille som jag nu vill ha kontakt mä igen.. men det känns som det är lite förstört men kanske inte. Men.. jag är inte den som håller på å tjatar på folk eller jo det haha kan jag göra men.. vill inte göra det på denna människ iaf. Får se om han kommer tillbaks eller om jag har tappat han.. men då är det så. Jag bara vägrar att klanka ner på han, jag har bara mej själv att skylla. Det är bara att stå sitt kast.. men.. ååå jag tycker ju om han jätte mycket å så blir allt så himmla fel.

Så nu ska jag börja mitt nya liv å där ska msn rensas, men inte FB för där har jag ingen att rensa bort å lika så på Netlog har jag inte heller nån att taa bort. Även om denna männsika nämnde nått om att jag hade en massa killar på alla dessa ställen så är det bara här på msn som jag nu strax ska rensa bort ytterligare människor. Så ska jag ta å överväga rejält om en viss person ska finnas kvar där eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0