Så tråkig denna dag blev.

Idag är det fredag.. då brukar jag varannan fredag få mitt barn. Men.. hon kommer inte förrns imorrn för pappan ville ha mä henne på ett kalas hos hans nya bekantskap. Å barnet som fyller går på dotterns dagis så då fick hon väl följa mä då.

Men så hade jag planerat att åka till Avesta å köpa en jacka, ska äntligen ta mej råd att köpa en lite dyrare jacka. Så jag tänkte kolla på Haglöfs å Puma där vid Dalahästen.
Men så har första snön kommit (som igentligen rätt mysigt) så då har det blivit halt att åka mä sommardäck. Haha alltid lika överraskande. Vill ju åka men.. har jag klarat mej utan en ny jacka i flera år så klarar jag nog nån vecka till.

Men så.. vart livet så tråkigt bara. Nu sitter jag här i min ensamhet.. utan barn å utan att åka till Avesta å kolla på jacka :(  vad ska jag nu göra. Jag kom helt av mej å luften gick liksom bara ut mej. Trott att det är snöblask ute så..

Men men Trevlig Alla Helgon alla å hoppas att eran fredag blir/är bättre än mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0