Kupolen i 5 timmar

Jag å Ann-Louise gick på Kupolen i 5 h men inte handlade vi massor men.. vi hade såå trevligt. Dete var bara vi å inga barn. Så skönt att äta när man ville å bara gå affär in å affär ut. Jag som hade gått in för att hitta en jacka.. hade till å mä gott mä på att jackan skulle få kosta en 700 kr. Men nä.. inge jacka.. hade ingen lust att betala 1200-1300 kr för en trotts att jag hade pengar för en gångs skull. Där går min gräns kan jag tycka å tyckte att jag hade fått högt upp än då med mina 700 kr.
Men jag ska åka till Avesta nån eftermidda å kolla på Haflöfs outlet om dom kan ha nån snygg till ett hyfsat pris. Annars såg jag på teve raklamen att Stadium ska ha rätt fina jackor för 500 kr. Konstigt bara att vi inte såg dom för vi var in i den på Kupolen.
Men men jag ska snart ner till Ullared å där vete jag att dom har fina jackor å billiga så hittar jag ingen i Avesta då kanske jag kan köpa 2 på Ullared ;) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0