Så har snart denna dag oxå gått!

Nu har snart denna dag lämnats oss bakom. Tiden går fort när man har kul.. men om denna dag har varit så kul det vet jag inte men skönt att vara ledig. Men jag ska inte klaga.. för jag ska bara jobba torsdan nästa vecka. Dom andra ska jag vara ledig å ha det skönt. Det är jätte skönt att jobba där men.. jobbigt att man aldrig kommer isäng i tid nån gån. Om man nån gång kunde lära sej men.. nä det verkar inte så.

Men bara man kommer upp å iväg så går det ju bra. Sen imorron har vi barn å föräldrar fest på dagis/fritis å det ska vi gå på. Lite länge kan jag tycka att den håller på å att lägga den en vardag men men.. det går nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0