Inflyttningsfesten..

Den började kl 18 men jag kände att det var lite väl tidigt för mej att gå, om jag skulle gå. För jag har inte mått så bra psykist några dagarn nu. Men hur det än blev så hamnade jag där iaf fast vid 20 då alla redan var i en fin form men vad gjorde det. Jag sällande mej rätt snart in i gänget så det var inga problem.
Klockan gick dessutom rätt fort å vips börjde folk att droppa av, men själv gick jag hem vid 03 å då haft en trevlig kväll.

Men fy så jag har mått idag.. så här dåligt var ju jätte länge sen som jag mådde. Har inte vaknat till riktigt förrns nu om man änns kan säga att jag mår bra nu. Så nu på nästa 30+ har jag börjat funderat om, om jag ska ut eller inte. Är inte värt det om jag ska må så här dåligt då dagen efter.
Men men det är nån vecka kvar så jag hinner ändra mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0