Den inflyttningsfesten.

Oj oj var på Annas inflyttnings fest i lördags. Den börjde för min smak lite tidigt så jag gick dit till 20. Visste inte från början som sagt om jag skulle dit men.. jag öppnade en cider.. sen hade man ändrat sej ;).

När jag å Johan kom dit var festen i full gång för att kom dit till utsatt tid.
Konstigt nog så tycker jag att tiden gick jätte fort där. Hann inte mer än dit kändes det som innan klockan var 00.30. Men det sjöngs å det skrålades. Men oj oj vad det plåtades.. det blixtra hela tiden men jag hade turen att sitta lite bakom alla för jag ville inte slåss i den trånga soffan. Sen plåtades det mest på dom som var där från början å det är jag inte lessen för :) för det syns i FB nu att det ska man haha vara glad över.

Men tack Anna för en jätte rolig fest å hoppas å det tror jag att du hade lika kul som alla vi andra.

Men detta måste vi göra om å det kanske till 30+ ( om jag ska mä ut eftersom jag mådde så dåligt i söndags så kan jag ha ändra mej) då är det party party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0