Jaha ja!

Nu sitter jag här å har lite ångest... vad ska jag å Bina hitta på idag då?
Jag vet, jag vet att man inte måste göra nått varje dag men... jag blir lite rastlös å sen så är det ju en chans att slippa diska å sen städa tvättstugan. Men sen är det ju äntligen bra väder ute å då blir jag rastlös.

Men men det får väl lösa sej på nått sätt, Inga verkar iaf inte heller vilja göra nått så... det blir nog så att jag får diska å sen vill jag hellere göra tvättstugan idag när jag är ledig än göra det när jag har jobbat.

Så jag ska snart bita i det sura äpplet!

Kommentarer
Postat av: Fröken Roos ~

Mäh! Hallå? Vadå inga? Otacksamt värre, eller vadå! ... Hehe! Tråkigt att se dej ha mindre kul idag men vi får ta igen det nån annan dag :) Puss!

2008-06-22 @ 15:22:38
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0