BC!!

Jo jag kom på att onsdan innan midsommar så var jag å Anna J upp till BC på jobbet å kollade.
Alltså nog för att jag visste att det var typ: Storebror ser dej överallt men.. att det var så här ÖVERALLT detta trodde jag inte. Hua, ett under att man inte filmas på toan... ehh eller gör dom det fast man inte vet om det.  Kan ju vara så att dom inte hade den bilden uppe just då vi var upp å kollade.

Jaja efter det där besöket så tänker man på det mer å mer hur bra å att dom verkligen ser än över allt. Så innan man drar ut trosan i rumpan så tänker på att dom ser än, så då går man hellre mä det där eländet å "pinan" tills  man kommer tillbaka till vårat hus där inga kamror finns å där drar man ur dom haha!!

Säger bara det.. vårdare nä tack. Inte nog mä att man får ta mycket tjat å skit så... ser dom än precis över allt. Å det skulle jag bli galen på men man glömmer ju bort  kamrorna  ja jo men.. ibland/rätt ofta så kommer man ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0