Så är det nyårsafton.

Kan inte fatta hur detta skit år kunde gå så fort.. jag hoppas verkligen mä hela min själ att 2009 ska bli ett mycket bättre år på många olika sätt. Jag vet att den kommer att börja mä 5000 kr i en skuld till en jätte duktig advokat. Inget dröm läge att börja så men.. efter det att det ska bli ett bra år. För jag vill inte ha tillbaka -08 på något sätt.

Men som sagt nu sitter jag här fakktiskt helt själv fast klockan är 17.30 å det var inte riktigt planerat så men.. ja den blev så. Så jag ska väl snart äta min nyårs mat själv som jag trodde jag skulle få äta ihop mä nån ( hade 3 pers jag tänkte på men... så blev det inte) men jag överlever nog detta nyår oxå.

För det som inte dödar det härdar å det som inte härdad... det .. dödar!!!!

Men nu ska jag städa klart å byta i tvättmsakinen å sen ska jag sätta mej framför teven å börja kolla på Bond filmer. Dom ska visa 4 filmer i rad å den första har jag sett så då städar jag istället. Så tar jag som andra sen i min ensamhet. Detta är nackdelen mä att inte bo där man trivs.. men som sagt.. hoppas att detta härdar mej..

Gott Nytt År på er alla önskar jag er alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0