Oj oj Anna vilka 2 dagar vi har haft.

Vad 17 kul vi hade först i fredags på väg till hockeyn på kvällen. Den var ju helt suverän, då du /hon kör fel å fel å till å mä mot trafiken haha. Sen är vi är jätte nära å stannar till igen för vi misstänker att vi kört fel.. så upptäcker vi skylter som bevisar att vi verkligen har kört åt fel håll. Jag har inte haft sååå kul å skrattat så mycket på skit länge å så att jag får ont imagen. Den kvällen var bara så outstanding.

Sen.. denna kväll där jag ett het tips att jag/vi skulle åka in till stan å kolla på bowling i Sala. Så vi far in å vågar först inte gå in men du Anna tar mod till dej å går först in. Haha vad vi mådde bra denna timme som vi hade ett par ögongodis å stå å kolla på. Glömde nästan bort att vi var inte in för att kolla på dom ;) utan på han som gav mej detta heta tips :P.
Tack för detta heta tips å jag vet att jag kommer att få det flera gånger. Hoppas bara att jag kan åka in då å kolla igen.
Nu kommer iaf jag att kunna sova gott strax å även ha svårt att ha händerna över täcket när jag drömmer om han/dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0