Jaha vad tomt det blev helt plötsligt.

Han bekräftatde nått idag som jag har misstänkt en längre stund. Det känns tomt.. iaf just nu å säkert flera dagar. Men jag har lovat mej att nu ska jag inte messa han på flera dagar å helst inget förrns till jul. För ett god jul å gott nytt år.. det kan han få. För det är så han/vi har aldrig träffats å vi har verkligen inte lovat varann nått, vi har bara kommit varandra så nära genom att messa ringa å chatta på msn. Så nu känns det jätte tomt när han har hittat en tjej... han var ju en av mina "dröm" killar. En av dom 2 som jag kände att jag ville/behövde träffa för att kunna gå vidare här i livet. Men.. så ville visst ödet annat nu ;( bara att bita i det sura äpplet å skylla sej själv att man inte fick arselet ur vagnen å åka ner å träffa han.
Jag är jätte glad för hans skulle men.. haha inte för min.. grinar inombords :(

Nä det är som Sofie sa till mej... det gäller att handla innan nån annan handlar före mej ;)

Så nu känns det som.. jag ska försöka lägga ner lite mer energi på en viss person för förlorar jag han igen så kommer jag aldrig mer att få tillbaka han. Det vet jag.. Å som det känns nu vill jag INTE förlora han men... så finns det ett himmla men oxå......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0