Guldfiskminne

Det är vad det känns som jag har. La bägge mina arbetströjor i tvätten igår å tänkte jag tvättar dom ihelgen. Så ringer dom idag å frågar om jag kan jobba imorrn. Jag vill ju jobba så mycket som möjligt så jag tackar jag. Sennu vid 19.30 kommer jag på att tröjorna ligger i tvätten :( . Så nu tvättas iaf den ena för jag trodde jag fick mä mej bägge ner till tvättmaskinen men.. näpp var bara den ena som följde mä ner. Jaja jag måste iaf tvätt nån dag nästa veckan när jag jobbar eftersom jag har bara 2 piketröjor. När det är månader utan r så har jag även 2 skjortor men.. det är inte så många månader som det inte är r i. Så då  får jag tvätta som en galning om jag ska ha nått att ha  på mej :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0