Fråge sport



VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen det är bara jag här
Vem fick du senaste sms av? Aroos
Vem tänker du på nu? Nja, inte nån tror jag
Vem pratade du senast i telefon med? Öhhh, Aroos var det
Vems hus var du senast i? Sala Bostäders (min lägenhet)
Vem önskar du var med dig nu? Johan så klart ( oj )
Vem är din favoritsläkting? Min kusin Irina

VAR
Var är din mobiltelefon? Här bervid mej vid datorn
Var handlar du mest? Åkrahallen
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Ehh på mej...??
Var åkte du senast bil? Från Hedåker

VAD
Vad åt du senast? hamburgare m pitabröd
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Ehh.. trosorna..?
Vad är den närmaste saken som är blå? Kartongen till lurarna.. på soffan brevid mej
Vad har du på fötterna? Tår
Vad är din favorit färg? Rosa, lila
Vilken film såg du senast? Kung Fu Panda
Vad hör du just nu? Annas prat ibland å teven

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Ehh nej
Hånglat i skogen?öhh *asg* JA
Tyckt att din kusin är het? Ehh nej
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Ja lite för ofta
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Ja *haha*
Fått hicka? Ja självklart
Stulit pengar från en kompis? Aldrig
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Hjälp NEJ
Smugit ur ditt hus? Haha nä varför
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Mmm
Hånglat med en främling? Ja det har jag nog
Älskar eller saknar någon nu? Ja

Kommentarer
Postat av: Roosa

Lustigt att både du å jag har tår på fötterna :P ...

...och ja, OJ - det säger jag med ;)



Puss puss

2008-12-05 @ 14:48:05
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0