Vilken tung dag detta är!!

Denna dag så kom livet lite ifatt mej igen.. å det vart som ett slag imagen när jag upptäckte det.

Vad saker å ting kan ändras fort, i lördags så "gifte jag bort min stora syster" å jag grina för att jag är så glad för hennes skulle. Själv så kom jag på idag att jag är faktiskt arbetslös igen ;) å ... det känns inget bra alls så nu grinar jag för det. Det börjar kännas som att det är dags att göra nått.. frågan är bara vad. Men jag har ju ännu minna vänner hemma i Arboga som bryr sej om mej... kanske börjar bli dags att flytta hem å börja må bra. Lämna allt skit bakom sej, det börjar kännas mer å mer så. Visst jag vet att jag har barn som jag då lämnar kvar men.. jag hoppas att hon en dag kommer att förstå mej. Att jag orkade inte vara svag å försöka kriga för henne.. jag kommer ju aldrig att lämna henne eller glömma henne för att jag flyttar hem. Hem.. till mina som kan göra mej stark å orka se framåt.

Jag har iofs sökt ett jobb nu i Sala men.. jag vet inte.. det är ju inte säkert att jag får jobbet så.. då är det ju inget förutom barnet som håller mej kvar. Men det är klart får jag jobbet så då blir jag kvar men då kommer jag att på allvar att börja söka lägenhet inne i Sala. Jag bor här i denna lilla håla till nästa sommar ( det är ett år längre än tänkt ) sen så flyttar jag in till Sala. Är så trött på att vara beroende av min "skit" bil å dyra skatt å försäkringar å bensin räkningar på den. Allt bara kostar.. jag orkar inte snart mä att allt bara kostar pengar å så mycket pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0