Att folk bara orkar å sen inte stå för det.

Jag är sååå arg just nu å det värsta att jag vet inte på vem eller vilka för dom hålls bakom ryggen. Å sånt gör mej arg att först skvallra å sen inte stå för det. Jag står för det jag har sagt å gjort å det sa jag till personen som säger att folk har skvallrat till henne. Å varför jag ska stå för svars för det jag har sagt.. men inte dom. Jag tycker att dom är fega men jag kommer att åka dit å stå för det jag sagt å gjort. Det är bättre att personerna som verkar känna sej kränkta kan prata/mejla till mej så jag kan förklara (det har jag redan gjort men det verkar inte godtas) å så ber om ursäkt om det är så hemskt det jag tycker. Nä jag har lite annat att lägga denna negativa energin på så jag åker dit å säger vad jag tycker å tänker sen får dom andra skälla på. Så är alla nöjda å glada sen får jag hoppas. Sen det som upprör mej är att jag tydigen får stå tills svars vad nån annan har sagt... å jag tyckte det lät bra. Nä, som sagt har annat att lägga min energi på å NI/DU.... som har skvallrat får gärna kliva fram så jag kan be omursäkt över att du å jag verkar tycka olika å att mitt var fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0