Tyskland here I`m com :o)

Fick idag på em en förfrågan att följa mä min en kompis till Tysklad nu när hon å en annan tjej ska åka å handla öl å sprit. Jag tänkte så sent som igår att jag skulle fråga min kompis om jag inte kan få följa mä nån gång bara för att se hur det går till. Så messar hon mej idag å undrar för dom måste vara 3 å den ena hade fått förhinder. Så jag vart helt till mej å tyckte det var kul.. bara det att jag har ju nyss skaffat katter så det är ju inte bara att åka precis.. Men jag har en jätte snäll kompis som ställer upp som katt "vakt" det är ju bara en gång om dan som hon ska gå hit så det går nog bra... hoppas jag. Det kommer att bli jobbigt för att vi ska åka nonstop är det tänkt för att tjäna mest på det. Så vi åker nu kl 17 å åker båten över till Danmark vid 00 inatt sen åker vi rakt igenom Danmark å är vid Calles i Tysklad vid 05-06 nått. Sen är vi hemma ungefär vid 19 imorrn. Nähä dags att sätta fart om jag ska hinna mä dom men det här ska bli kul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0