Exakt 3 mån kvar till jul.

Det har man svårt att tro men.. det är det idag, exkat 3 månader kvar. Å det är med skräck blandad förtjusning att det är bara det kvar. Och jag vet inte alls vad jag vill och inte vill med allt. Ska jag plugga eller ska jag inte plugga.. och vad vill jag bli när jag blir stor. 24 september.. vilket innebär att snart är det snö å jag bara längtar tills det kommer snö. Det är sååååå mysigt MEN det behöver inte vara lika kallt lika länge som förra året bara. Fast då hade man en anledning att få vara inne ;) Men det får jätte gärna komma lika mycket snö som förra året, det var ju precis som när man var liten själv ju. Det kan man kalla vintrar, när man gjorde snölyktor, man grävde snögrottor ( skulle jag aldrig kunna göra idag, får då lite lätt panikångest å sen är man på äldre dar sen har man mer vetskap om vilka olycker som man kan råka ut för) å snö gångar. Det var sååå kul å vad jag å mina vänner var ute i snön å härjade. Det är såna vintar som jag vill att min dotter ska få se å känna på å leka runt i. Så fram med mer snö å det ser jag fram imot :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0