Ett under har skett.

Idag har jag gjort den årliga besiktningen på min kära volvo. Opps jag skrev kära volvo.. det är nog för att jag är sååå glad idag. Sitter å fantiserar att mitt vatten i glaset är champang å hade det varit det hade jag varit bra salongsberusad nu ;). Jag är alltid så negativ till att besikta min bil för dom sista 3 åren har det varit nån 2 i pappret när jag åkt hem där ifrån. Men idag så bevisade verkligen Avesta bilbesikting att än är inte undren förbi. Det är bara så härligt att för första gången på så länge åka därifrån mä ett blankt papper å det kostar inga 200 kr för en ombesiktning å inte flera tusen för att köpa den delen eller grejen för att få bort den 2an. Men det tråkiga mä detta är bara att skedde detta under så.. skulle jag sälja bilen till ju ;o). För det är dags att byta bil för min plånboks skull nu. Å till vintern så måste jag ha nya dubbdäck å några pengar till det har jag inte, så.. bilen blir väl till salu innan däcken ska på om jag inte ska chansa å åka på dom fram till jul å sen sälja min kära volvo. Men jag vet inte om det kommer att vara mä tungt hjärta som man oftast skriver i hästannonser. Eller så är det mä tungt hjärta för nu kanske den börjar gå igenom mä blanktpapper för nästan allt i å på bilen börjar vara nytt. Jag är så glad, måste nästan eller jo jag ska ut så pussa på min pärla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0