Stressad!!

Att jag aldrig lär mej. Planerar en massa saker som jag vill göra under sommarn medans jag har mitt barn under sammanhängade 3.5 v. Förra sommarn så jobbade jag å fick en veckas semester nån vecka innan skolan började för dottern. Vi for hit å dit men kul hade vi men en vecka går sååå fort bara när minsta minut är planerad. I år har jag lyckats igen kan man säga. Vi har några andnings hål dottern å jag men vi är inte hemma mycket på en 14 dagars period. Å visst jag har valt det själv å varit mä å planerat MEN.. ju mer jag tänker på det så mer stressad blir jag. Å det jag är mest stressad över är resan över till Åland. För då ska jag köra själv mä dottern, ja jag gjorde lika dant förra sommarn då vi hade den där semsterveckan men jag stressade upp mej då oxå inför den. Sen hur man ska orka å komma ihåg alla olika tider både här å där. Speciellt andra veckans alla båtturer blir det mycket tider att komma ihåg som avslutas mä ett ponnyläger på SORF för dottern. Hur hon nu haha ska orka mä det efter att ha fart runt i 2 veckors tid. Jaja vi har inte tråkigt så länge iaf när vi far runt hit å dit. Kom just på att jag ska börja fundera på att börja att packa för i övermorrn drar vi iväg mot första målet som är Skara Sommarland. Hej hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0