Sitter å funderar ...

På om julen börjar bli slut på riktigt nu. Det var 20de knut igår å.. då ska väl julen ut egentligen??? Eller hur är det? Vet att många har redan avslutat julen men det är ju sååå mysigt mä julstakarna som lyser i fönstret menar.. det är ju ännu snö ute å då hör dom ju till. Har tagit ut granen för en vecka sen å dom andra julprytlarna är oxå borta. Det som är kvar är en ljusgardin, 2 ljusstakar å så julgardinerna. Å det är ju det som nu är kvar som jag sitter å överväger om dom ska åka ut ikväll (tror inte det eftersom jag njuter för mycket över dom än) eller imorrn eller ihelgen. Vet att jag måste sy en gardin först bara innan ljusgardinen försvinner men.. man ska ju ta sej i kragen oxå. Å det är inte så bra för att sista gången jag hade symaskinen så krånglade den hela tiden å till slut tröttnade jag å sydde ändå. Det ser inget fint å kul ut men gardin pipen kom upp iaf. Går ju fort bara man börjar.. men som sagt.. bara man börjar men den måste sys innan söndag kväll... så.. jag ska nog börja sy på den ikväll. Känner mej lite laddad men det hinner haha ändra sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0