Att folk orkar.

Alltså jag har oftare å oftare funderat på hur människor orkar lägga energi på allt från minsta grej. Jag träffar såna människor å jag tycker lite synd om dom, för mitt i allt ihop så måste dom må dåligt å inte ha nått liv. Tänk om man kunde omvanlda denna negativa energi till nått bra eller i haha pengar.. då skulle dessa människor var stenrika. Dom skulle inte behöva jobba så mycket som nu för att kunna överleva deras dyra leverne. Visst jag har inte varit nån bättre människa utan har oxå haft mycket dålig energi men den håller jag nu på att sakta sakta å omvandlar till nått bra. Å.. jag börjar faktiskt må bättre. Jag kommer att få skov det vet jag där jag kommer att få dålig energi för det smittas ju lite hur det än är. Men jag hoppas att det går bättre å bättre å jag känner att det blir nästan mer negativ energi från andra då. Å ibland så försöker jag låta dom slippa den dåliga energin å då har dom en kort topp av bra energi men rätt snart så kommer dom på nått annat så dom kan fortsätta ha sin dåliga energi. Det är precis som dom inte vågar släppa taget om den dåliga energin för att det är deras trygghet. Men men det är/borde vara dom som är dom stora förlorarna å dom kan inte ha ett roligt liv men men.. det är deras liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0